قیمت درب ضد سرقت

قیمت درب ضد سرقت

  • چهارشنبه 5 خرداد 1400
  • 4698 نفر

مسلما قیمت درب ضد سرقت یکی از اولین نکاتی است که توجه مشتریان را به خود جلب می نماید ، قیمت درب های ضد سرقت با توجه به نوع جنس و کیفیت آن بسیار متغیر است. با توجه به قیمت و نوسانات ارز و دلار ،خرید درب های ضد سرقت چینی که عمدتا از قیمت بالایی برخوردار هستند به صرفه نیستند. زیرا با همین قیمت میتوان از درب های ضد سرقت ایرانی که قیمت بسیار مناسب و در عین حال دارای کیفیت فوق العاده ای هستند خریداری نمود . روکش درب های ضد سرقت بیشترین تاثیر را در قیمت آنها دارند

قیمت درب ضد سرقت


مسلما قیمت درب ضد سرقت یکی از اولین نکاتی است که توجه مشتریان را به خود جلب می نماید ، قیمت درب های ضد سرقت با توجه به نوع جنس و کیفیت آن بسیار متغیر است. با توجه به قیمت و نوسانات ارز و دلار ،خرید درب های ضد سرقت چینی که عمدتا از قیمت بالایی برخوردار هستند به صرفه نیستند. زیرا با همین قیمت میتوان از درب های ضد سرقت ایرانی که قیمت بسیار مناسب و در عین حال دارای کیفیت فوق العاده ای هستند خریداری نمود . روکش درب های ضد سرقت بیشترین تاثیر را در قیمت آنها دارند و تفاوت کلی یک درب ضد سرقت قیمت بالا و یک درب ضد سرقت ارزانتر در روکش آنها است. هر چه روکش دارای طرح خاص تری باشد و جنس با کیفیت تری داشته باشد قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. لایه های فولادی نیز تاثیر مستقیمی بر روی قیمت دارند ، در واقع هر چه لایه فولادی درون درب و شبکه بندی آن ضخیم تر و مستحکم تر باشد قیمت درب ضد سرقت بیشتر خواهد شد.

 به طور کلی می توان گفت که قیمت درب های ضد سرقت داخلی ایرانی بسیار بسیار مناسب بوده و بسیار مقرون به صرفه می باشد. شاید برای شما ، در نگاه اول بسیار جالب به چشم بیاید اما در واقعیت با توجه به شرایط فعلی تحریم های ظالمانه و بالارفتن قیمت ارز، یکی از بهترین و مناسب ترین پیشنهادات  از نظر قیمت درب های تولیدی داخلی هستند و همچنین یکی از علت هایی که قیمت درب های ضد سرقت ایرانی را بسیار مقرون به صرفه کرده است وجود تامین کنندگان آهن و فولاد تولید داخل بوده که قیمت ساخت چارچوب و لایه های فولادی درون درب را مناسب کرده است . 

 

قیمت درب ضد سرقت

 


قیمت درب ضد سرقت ایرانی و ترک


قیمت درب های ضد سرقت تولید کشور ایران به عواملی مختلف بستگی دارد.


درب ضد سرقت ساخت کشور ترکیه و همچنین برخی از درب های ضد سرقت ساخت کشور چین شاید کیفیت مناسبتری به نسبت درب های ضد سرقت ایرانی داشته باشند اما از لحاظ قیمت به نسبت بسیار بالاتر بوده. در عین حال به مراتب نیز مشتریان خاص خودشان را دارند.
به طور کلی  میتوان گفت که درب های ضد سرقت ایرانی، برای تمامی اقشار بوده و و تنوع انتخاب زیادی نیز دارند. همین موضوع موجب شده تا  مشتریان درب ضد سرقت با هر میزان بودجه و توان مالی که برای تهیه این مدل درب ها درنظر گرفته اند بتوانند درب ضد سرقت مناسب خود را تهیه کنید از لحاظ خرید درب ضد سرقت های لوکس نیز این موضوع صادق می باشد.
در درب های ضد سرقت لوکس تولید داخل نیز روکش هایی از جنس راش استفاده مبشود و در عین حال بسیار زیبا و با کیفیت هستند. البته قابل ذکر است که قیمت هایی بالایی نیز دارند اما باز هم به نسبت  نمونه های مشابه لوکس ترک بسیار مقرون به صرفه تر هستند.

 

یراق آلات

 

یراق آلات


در بحث یراق آلان و ورقه های فولادی که در درب های ضد سرقت تولید می شوند تاثیر مستقیم و چشمگیری بر روی قیمت دارند، البته اکثر درب های ضد سرقت ایرانی به خاطر زیبایی ظاهر از یراق آلات  ترک استفاده می کنند اما یراق آلات ایرانی هم در این بازار موجود است ، مزیت استفاده یراق الات ایرانی تاثیر مستقیم قیمت بر روی آن است.

 

مطالب مشابه : درب ضد سرقت ترک ، درب ضد سرقت سفید ، درب ضد سرقت ویلایی

درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,راشا تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.
درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,اجزای درب ضد سرقت

اجزای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد.
درب ضد سرقت راشا,انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت کدام است؟

انواع درب ضد سرقت

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
درب ضد سرقت ایرانی,مشخصات درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت راشا

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت راشا داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.